XWin

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Středa Únor 16 20:00:42 CET 2000

Petr Savinec wrote:

> Krásný večer,
> takový problém na večer: nemohu zprovoznit XWin klienta (X-Win32 nebo
> X-WinPro) pod M$W98,
> tedy vlastně X-server tak, aby se dalo přistupovat přes klienty ... Na
> x-serveru se startuje KDE a
> všechno to chodilo na RH 6.0 CZ, než jsem zaměnil HDD s RH 6.1 CZ. Koukal
> jsem na konfiguraci
> původní a teď novou, vlastně je vše "stejné" ... ještě chybová hláška v
> klientech:
> Manager unwilling. Host unwilling.
> nebo
> [...]

:-)) Read Docs & Configs :-))

/etc/X11/xdm zmente v Xaccess radek zacinajici na # * na pouhou *
(povolite obsluhu). Na to radku je na konci komentar
# any host can get a login window

Myslim, ze to je ono .... zkuste to.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...