levna 100Mbps NIC

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 16 19:34:00 CET 2000

>"Mikulas Patocka" <mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz> wrote in message
>news:88egsd$1f7v$1 na ns.felk.cvut.cz...
>RAM.

>not

>Kompilace do kernelu je asi takyreseni, ale uz jsem to nestacil vyzkouset.
>Majitel pocitace totiz driv dotlacil tu pamet na 32MB kvuli jiny aplikaci.

To ovsem zas nemusi fungovat ... dejme tomu, ze vypnou proud, system
spadne, provede se fsck cimz se cela pamet zaplni buffery a driver
opet nebude schopen najit dany blok.

V Linuxu neni zadna zaruka, ze se nalezne blok delky vetsi nez jedna
stranka - bez ohledu na mnozstvi fyzicke pameti.

Driver, ktery potrebuje vetsi blok by se mel bud nahravat pri startu
kernelu, nebo obsahovat kod, ktery bude pamet uvolnovat tak dlouho,
dokud blok nebude k dispozici.

Mikulas