Linux a Novell .

Pavel Dufek pajk na alex.stk.cz
Středa Únor 16 23:58:02 CET 2000

> Tezko. Nedavn tu sel presne podobny prispevek Pavla Smerka, ze snad neco ve
> 2.3.x, ale ne, nic. Proste si o tom nechte zdat. Da se mapovat ze site
> pomoci NCPFS, ale lokalni volume si nenamapujete (ani stare Netware disky,
> ani nove NSS disky).
Spolecnost Timpanogas Research Group (jmeno Jeffa Merkeye z TRG uz tady
slo) vyrobila kernel mode driver, ktery je schopen namountovat klasicky
netware volume az na nektera omezeni - tusim ze to neumi dekomprimovat
komprimovane fajly, ale jinak na cteni dat je to celkem dobre.

NSS to neumi, navic je to pouze pro 2.0.x jadra. Zdrojaky byly na
www.timpanogas.com, ted uz tam jsou jen jakesi binarni utility (netware
partition editor ala install a par podobnych), mluvi se tam o komercnich
projektech ale zdrojaky nikde. Pokud ma nekdo zajem, mohu nwfs 1.4.5
vystavit (to jsou nejvyssi zdrojaky, ktere zverejnili).

				Pavel.