ceska klavesnice v X

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Středa Únor 16 22:47:45 CET 2000

silencer na email.cz wrote:

> Pak mam jeste jeden konkretni dotaz - jak napsat neco cesky v gimpu - tam taky hacky nejdou a nikde neni zmena fontu, ani atribut pri spusteni.

pri spusteni nie, ale font sa vybera priamo v textovom nastroji. Takze
si tam staci zvolit nejaky iso8859-2 font a malo by to bezat.

2All: funguje tu niekomu lokalizacia GIMP-u? Mne nejaky cas fungovala
bezchybne, potom som preinstaloval system a uz sa nechytam - pri LANG sk
(alebo cs) su menu uplne rozsypane. Pritom ine (ako napr. de) funguju
dobre. Zda sa, ze to nejako suvisi s nastavenim locales (lebo ine veci
som nemenil, s vynimkou upgrade GTK+ na 1.2.6) a ja zrejme nemam 'tu
spravnu verziu' :-(

Bedo.