Apache problem

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Únor 17 01:50:13 CET 2000

Ing. Miloslav Ponkrác <ponkrac na peregrius.cz> píše v diskusním
příspěvku:001001bf78c3$e78d0d80$077414d4 na ponkrac...
> Nevim, snad jsem vas dobre pochopil.
>
> 1) CGI se pouzije vzdycky. CGI neni program, ale univerzalni rozhrani pro
> generovani dynamickych stranek, a je uplne jedno, jestli se pomoci tohoto
> rozhrani pouzije PHP, Perl, program v C, ci cikoli jineho. Pochopil jsem
> tak, ze nechcete externi program. Opravte me, pokud se mylim.
>
> 2) Na predavani parametru je v html znacka <font>. Pokud je problem tady,
> tak se ozvete.

Pokud mate na mysli <form> tak to ja samozrejme vim. O to nejde. Jde mi o to
jak to udelat na strane serveru. Nechci cgi, protoze se po zavolani
externiho programu pokazde nahrava znovu do pameti (coz je dost pomale) a
pri vice pozadavcich najednou (treba 50 uzivatelu) to neni prilis efektivni
(to nekoukam na pamet, kterou to sezere).

Mila Kuchta