ultra rychlo bootujuca masina

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Únor 17 09:26:56 CET 2000

On 16 Feb 2000, David Rohleder wrote:

> [...]
[...]
> Otazka je, jestli paralelni zpracovani neco urychli. V pripade, ze
> mate jenom jeden procesor, tak si myslim, ze ne. Akorat zvysite rezii
> pro prepinani procesu (zanedbatelne).

Myslim, ze to rychlejsi bude, protoze nekterym demonum docela trva, nez
udelaji fork & exit na rodicovsky proces.

Zrovna vcera mi kluci rikali, ze po upgrade BIOSu pro desku XY (nepamatuji
se) se tam objevila volba "Fast boot" a tim se vynechaji vsechny prodlevy
a POST je ukrutne rychly....

Pokud budete chtit neco ultra fast, asi si ty startovaci skripty skutecne
budete muset napsat sam...  V RH by slo zprehazet poradi nahazovanych
sluzeb - takova ta cisla u init skriptu:

pluto:~$ head /etc/rc.d/init.d/syslog
#!/bin/sh
#
# syslog        Starts syslogd/klogd.
#
#
# chkconfig: 2345 30 99
                  ^^^^^
prvni znamena, poradi pri startu sluzby a druhe pro ukonceni. Po editaci
budete muset znovu poustet ntsysv (nebo neco podobneho) a zkontrolovat v
/etc/rc.d/rc*, jestli se to prislusne zmenilo.

--
                        Milan Kerslager