Samba 2.0.6 -- neni me videt na Win kompech

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Středa Únor 16 22:39:45 CET 2000

Prijemny den,

Ja mam taky poznatok, ze kedy ako. Niekedy (vecsinou po restartoch)
nie, casom ano (hodina, dve...) - zahada ako cely WinShit. A stacia
na to dva WinShity (nemusi tam byt ani server), kazdy s inou
grupou - cuduj sa svete chodi to....

Asi to bude verziou samby. V starsich verziach to tam muselo byt, osobne
to tam momentalne nemam... Ale na druhu stranu teraz mi tu bezi DNS
a mozno to ma na sambu nejaky magicky vplyv ;-).

> No to neni to prave orechove. Neumi neco jako NT, ktere vidi vsechny
> skupiny?

Je to skor magia. Ale podla mojich skusenosti vidia relativne bez problemov
do viacerych skupin, akurat tam treba ist cez okolnu siet a vidim skupiny
z ktorych si mozem vybrat... Vyskusane v tejto chvili :-)

> Toto nechapu. To ma vliv na viditelnost jinych workgrou ci domen?
> Tak to je i na me sila ...

:-) zahady Detektiva Orieska. Ale tie hesla asi nie... Skor odporucam nechat
sa siet "rozbehnut" nejaku chvilku, vecsinou sa tam tie pocitace casom
zjavia. Mne sa niekedy zjavili aj po primontovani nejakeho adresara
(//server/disk) a potom to chodilo.

Este mozno jedna rada odinstalovat z win _vsetky_ sietove protokoly
okrem TCP/IP - casto pomaha...

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454