[patch] Vypinani (poweroff) na SMP pocitacich

Čtvrtek Únor 17 10:27:59 CET 2000

Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote:
->> ->>   Celkove, na serveri IMHO nema APM co robit (a SMP workstation...
->> ->> pouziva to niekto?).
->>
->> -> Ano, treba ja. (ABit BP6 par klacku, do toho dva Celerony - vzdyt
->> -> to je jeste furt levnejsi nez nejaka PIII/600 sestava! A kdyz ten
->> -> Celeron bezi na 550... :-)
->>
->> Dual celeron ? co ste sa zblaznili ?

-> Co je spatnyho na dual celeronu ? 2 x 366 pretaktovany na 550 prej to funguje a
-> s deskou je to za cenu pod 10kKc.

celeron je jeden z najnevhodnejsich CPU na dual systemy. Mozno ho vyuzije
niekto kto furt preklada ale inac by som odporucil PII
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.