Chybny pristup na ftp.fi.muni.cz ?

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Únor 17 11:07:40 CET 2000

Petr Soucek <petr na ryston.cz> wrote:
> Na ftp.fi.muni.cz je wu-ftpd 2.6.0, a tahle verze poprve dodrzuje normu,
> z cehoz ma rada klientu velke problemy. Namatkou nefunguje s wu-ftpd

Cetl jsem si prislusne RFC a dosel jsem k zaveru, ze to neni vubec
jednoznacne. Naopak jsem ziskal dojem, ze soucasni vyvojari wu-ftpd
prilis na vysi nejsou (udelali opakovane dost velke chyby) a RFC si
vylozili uplne originalne a po svem (NLIST). Takze sice take
pouzivam 2.6.0, ale zasadne v opatchovane podobe.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science