Znovu čeština v Netscape

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 17 12:30:22 CET 2000

On Thu, Feb 17, 2000 at 10:26:55AM +0100, Martin Mevald wrote:

> Vhodnější je použít tento patch:
> http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/nspatch.pl

  Ten patch nestačí - umožní zobrazení češtiny v combech, dialozích apod.
  (kromě java alertů). Se zadáváním si neporadí. Kouknu do českého rpmka,
  jak zde bylo dříve psáno. To by mi mělo Netscapa definitivně počeštit.

    Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl