Prunik hackerem?

David Trcka trcka na poda.cz
Čtvrtek Únor 17 12:40:47 CET 2000

On Thu, 17 Feb 2000, Michal Belicek wrote:

> Jaky fyzicky read only system doporucujes?

V souvislosti s tim bych se rad zeptal, jestli je bezpecna ZIPka se
zakazanym zapisem. Neco mi napovida, ze ano, protoze pri zmene RO->RW se
vysune medium, takze pokud se to nekdo pokusi vzdalene odemknout, tak ma v
tom okamziku smulu, ale tedka si nejsem jisty, jestli to ZIPka vysune
automaticky nebo jestli to dela v linuxu ziptool. V tom druhem pripade uz
bych si tak jisty tou bezpecnosti nebyl.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600