Stara sitovka NE1000 ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Únor 17 12:58:47 CET 2000

Preji krasny den !

Na rozdil od Athlonu a podobnych novinek si dovolim zabrousit do
trochu starsi historie. Mame tu jednu "sitovou kartu", kterou bych
rad vyzkousel pod linuxem (na normalni pouzivani uz to asi neni).

Popis : konektory BNC + AUI, plno TTL svabu, 3x PAL, 2 kB RAMka,
Ethernet cip DP8390CN, oddelovac VALOR LT6003 atd. Je to "kratka" ISA
- sla by i do XTcek. Ethernet adresa 00001B20EDAA (aspon neco
takoveho je jednom ze svabu - PROMka ??).

Na karte jsou 3 skupiny jumperu:
a) IRQ - 4 jumpery W12 - W15. Podle plosnaku jsem nasel, ze se
nastavuje IRW 2/3/4/5.
b) IO - 3 jumpery W9 - W11, zapojene do PALu. Nevim, co ktera
kombinace znamena. Jaka je obvykla adresa NIC ? Zkousel jsem 0x300,
0x320 se vsemi kombinacemi trojice, ale nic.
c) blok 8-mi 3-stavovych jumperu W1 - W8. Vsechny jsou namirene
najednu stranu. Ucel neznamy. Ze by se prepinal vystup AUI / BNC ??

Podle cisla na plosnaku 738-160-001 mi altavista nasla odkaz na
"Novel/Eagle NE1000 & NE2000 ethernet cards (& others)", ale tento
odkaz neni fukcni.

Kdyz ji strcim Win95, hlasi se jako "NE1000 comaptible", ale nedari
se ji rozchodit.
Linux ji nedetekuje (kudzu) a ovladac ne.o se k ni taky nehlasi. Asi
spatne nastavene jumpery ?!?

Neni vam tato karta povedoma ? Jak by se dalo zjistit, ktere
prostredky pouziva ? Byla by aspon trochu pouzitelna ? Nechci od ni
zadny velky vykon, ale na druhou stranu by se mohl linux vytahnout
pred Wokny ....

Predem diky.
Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz