hloupy dotaz hledne DNS

Mira Tempir xtempir na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 17 13:15:04 CET 2000

> Zdravim vsechny a hned upozornuji, ze tento dotaz bude asi hloupy. Chtel
> bych se zeptat, zda mi doporucujete nainstalovat nameserver na pocitac,
> ktery je k Internetu pripojeny rychlosti 33.6 kbs. Nebude tomu ta rychlost
> vadit? Bylo mi receno, ze by to ani nemelo vadit, jelikoz DNS dotazy jsou
> tak male velikosti, ze ta rychlost neni rozhodujici.
>
> Mam totiz na vyber mezi nameserverem na NT serveru (pripojen rychlosti 1Mbs)
> a Linuxem (pripojen rychlosti 33.6kbs). Ja jako priznivec Linuxu bych
> uprednostnoval Linux, ale zase mi vadi ta rychlost.

dns dotazy linku v beznem provozu nezatizite, na 33kb lince asi bude
problem s pomalejsi odpovedi nameserveru, ale dns se cachuje, takze
by to nemuselo tak moc vadit
dulezita je ale i spolehlivost te linky

--
===== Mira Tempír   <xtempir at informatics.muni.cz> =====
== PGP & iso8859-2 comp.  finger: mira na mit.ascs.muni.cz ==