Jak zpristupnit CD a vypalovacku obyc. uzivatelum

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Únor 17 15:31:17 CET 2000

Zdravim

chtel bych zaridit aby si uzivatele mohli montovat, cist a a palit CD pod
svymi vlastnimi ucty. Mam IDE vypalovadlo provozovane pod scsi emulaci.
Chtel bych aby clovek ktery ma konto na danem serveru k nemu mohl prijit,
sednout ke konsoli a vypalit si CD . Tedy potreboval bych nejak zaridit
aby mohli -

montovat/unmontovat CD
zavadet a unloadovat moduly ide-cd a ide-scsi
cist a psat z /dev/hdc a /dev/sg2 ktere nahozenim techto modulu vznikaji

Netusite zda to lze nejak zaridit bez naruseni bezpecnosti systemu ?

(neuvazujte to, ze naruseni bezpecnosti je i to ze budou mit pristup
ke konsoli - je to server pro 5 uzivatelu abude zamceny v mistnosti
od ktere ma pouze techto 5 klice - od nich nebezpeci nehrozi ale roota
bych jim davat nechtel ...)