rozdeleni disku

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Únor 17 16:46:59 CET 2000

Petr Šafrata wrote:

> Zdravim,
>
> chystam se instalovat RedHat 6.1 Cz jako internetovy server (www,posta,firewall atd.)
> Mam dva 6GB diky, 64 RAM. V prirucce k instalaci jsem se docetl ze je dobrerozdelit disk na vice partition asi takto:
> 64 MB swap
> 16 MB /boot
> 256 MB /
> 256 MB /var
> min 512 /home
> min 512 /usr

Ja jeste delavam to, ze adresare s uzivatelskymi a potencialne
rostoucimi daty davam na vlastni partitions.
Tedy treba /var/spool nebo rovnou /var/spool/mail (jsou-li maily tam),
pripadne /home/httpd (je-li to defaultni apache), ...
Clovek umi predem odhadnout spotrebu instalace Linuxu,
ale uz ne vzdycky datove potreby aplikaci.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz