PPTP Linux <--> Linux

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Únor 17 17:32:36 CET 2000

Musim rict, ze tady nejsem na sve pude. Ale z obecne komunikace, mam-li
pouzivat secure kanal, pouzivam docasny symetricky a stabilni asymetricke
klice s tim, ze ty symetricke klice me v podstate autentifikuji.
Challenge/response je autentifikace na urovni bezpecneho prihlaseni, ale pak
by na zaklade tohoto melo dojit ke key handshakingu, kdy jedna strana doda
te druhe symetricky klic, kterym se bude sifrovat kanal. Tento klic uz na
zaklade prihlaseni zasifruje verejnym klicem druhe strany.

Nevim, jak je implementovan redcreek v Linuxu (je mozne ze kecam :-), ale
tohle jsou skutecne obecne principy bezpecnych kanalu, proto jsem
predpokladal obdobu i tady.

Honza