LINUX na LINUX.CZ digest

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Únor 17 17:46:38 CET 2000

Dobry den!

V poslednom case mi povinnosti pomalicky, ale isto zabranuju zdolavat
napor tejto konferencie (svedci o tom zopar tisic mailov v mailboxe) a
preto ma napadlo, preco este neexistuje (ak som prehliadol,
prepacte) digest verzia tejto konfery. Ak by sa nahodou
nasiel clovek s dostatkom casu a znalostami, ktory cita tuto konferenciu
stale a postaral by sa o taky "abstract" z tem, ktore sa preberaju,
vyfiltroval by klasicke otazky typu "nefunguje mi graficka karta" a vsetko
zabalil do malickeho balicka a poslal na nejaku novu adresu
(linux-digest...), privital by som to ako sol. Urcite nie som sam.

Potencialnemu dobrovolnikovi 1000 krat dakuje,

Tomas

--
I have been infected, too.
Hi! I'm a .signature virus, copy me to your .signature to help me spread.