tripwire (was Re: Prunik hackerem?)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Únor 17 17:55:33 CET 2000

On 17 Feb 2000, Petr Novotny wrote:

> Jeste me napadlo - je tripwire dost male na to, aby se dalo
> nabootovat a spustit z diskety (nebo dvou disket)?

tripwire binarka ma asi 300kB ale vlastni databaze je vetsi - tak 800kB
u RH4.2 az tak 1500kB u RH6.1 zalezi kolik toho nainstalujete . To plati
pri beznem nastaveni kontroly - kdyz date kontorlovat i jine adresare
bude toho vic - plati jeden radek (80 znaku) jeden soubor nebo adresar.
Jsou to ale textova data a asi by se dala zkomprimovat tak napul.