PPTP Linux <--> Linux

Petr Sretr sretr na volny.cz
Čtvrtek Únor 17 20:29:45 CET 2000

>         Po par experimentech mi tunel chodi v poradku, jen mu nemuzu
> nejak sdelit, aby sifroval data (a tcpdumpem jsem overil, ze v zapouzdrenych
> packetech muzu videt aspon IP adresy packetu). Podle debugovacich vystupu
> z LCP server nabizi (ConfReq) mppe-40, ale klient to odmita (ConfRej).
> Na serveru mam v /etc/ppp/options mppe-40, mppe-128 i mppe-stateless,
> na klientovi jsem totez zadaval na prikazove radce pptp.

Jde to s linuxovym clientem vubec ?
Sifrovani mi jde jen s mrkvosoftimi clienty u linuxu
se mi taky nedarilo ( i kdyz jsem se s tim moc netrapil ).
Aby mohli clienti z mrkvosoftu pouzivat sifrovani
musel jsem nahrat na serveru modul pro sifrovani pomoci insmod,
mozna by to mohlo pomoci i linuxovemu clientu.