NumLock v X

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 17 20:59:49 CET 2000

"Míla Kuchta" wrote:

> Zdravim,
>
> vim, ze to tu uz nekolikrat probehlo, ale bohuzel bez vysledku. Takze
> podarilo se uz nekomu nejak (elegantne) vyresit automaticke zapinani NumLocku > v Xech.
>
> Diky
>
> Mila Kuchta

Co takhle zkusit prelozit a spustit tohle :
( Zhruba neco jako 'gcc numlock.c -o numlock -lX11 -lXtst
-L/usr/X11R6/lib' )

#include <X11/extensions/XTest.h>
#include <X11/keysym.h>

int main()
    {
    Display* disp = XOpenDisplay( NULL );
    if( disp == NULL )
        return 1;
    XTestFakeKeyEvent( disp, XKeysymToKeycode( disp, XK_Num_Lock ),
True, CurrentTime );
    XTestFakeKeyEvent( disp, XKeysymToKeycode( disp, XK_Num_Lock ),
False, CurrentTime );
    XCloseDisplay( disp );
    return 0;
    }

Dela to zhruba to, ze to ten NumLock zmackne za cloveka. A jestli to
nefunguje, tak me nebijte :) - potrebuje to jednu X extension. Jen by me
zajimalo, proc sakra nefunguje i nektery z tech zpusobu, ktery jsem
nemusel vymyslet :(.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---