Jak zablokovat ping -f ?

Čtvrtek Únor 17 23:50:23 CET 2000

On Wed, 16 Feb 2000, Ivo MACHULDA wrote:

> setkal jsem se stakovym zvlastni pripadem, kdyz se da z linuxu ping -f
> <adresa> dokaze to poradne "vyhulit" zatizit sit. Na hub Prisel jsem na to
> tak ze mi na hub zacala blikat led "colision" jak splasena a ani linuxova
> gateway to nenese moc kladne. Skusil jsem to vyresit pomoci ipchains je to
> dobra strageie? Jak by jste to resili vy?

Pokud je to problem, ktery chcete mermomoci vyresit technickymi
prostredky, tak zruste Ethernet a dejte misto neho neco jako 100-VG
AnyLAN nebo aspon dejte doprostred site misto hubu nejaky switch, co umi
omezovat mnozstvi paketu vysilanych z jednotlivych segmentu (to je
dulezita podminka...jinak k uplnemu zahlceni staci posilat misto unicastu
broadcasty).