Athlon, druhe dejstvi

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Pátek Únor 18 01:19:51 CET 2000

Michal Krause wrote:

> Pameti jsou tam stejne (2x 128MB 100MHz SDRAM), jako predtim, i kdyz poskodit
> se samozrejme pri manipulaci mohly. Me ale spis napada, jestli by problem
> nemohl by v tom, ze tyle pameti starsiho data (jedna skoro 2 roky, druha neco
> pres rok) zkratka nezvladnou tempo nasazene novym boardem a procesorem.
>
> Problem je, ze na nastavovani casovani pameti v BIOSu nejsem zadny odbornik a
> navic v tomhle BIOSu (je to nejaky hodne novy Award, presnejsi udaje ted
> nezjistim, nebot u toho stroje nejsem a manual mlci) je vsechno uplne jinak,
> nez byvalo ve starsich).

> [...]

V baliku lm_sensors je program, ktery umi dekodovat informaci ulozenou
v SPD EEPROM cipu DIMM pameti. Dela to pres I2C sbernici.
Muzete zkusit zjistit jake parametry vase pameti potrebuji. Ve vystupu
je nekolik ruznych parametry vsetne CAS, RAS-CAS, aj. latence.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .