3Com Etherlink zahada...

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Pátek Únor 18 09:10:50 CET 2000

Zdarec All,

Sem instalil RH6.1 na poc se sitovkou 3com Etherlink III na ise.
Protoze v tom poci mam este widle, tak na ni mam vypnuty PnP. Nastavena
byla klasicky na irq 10, adresa 0x300. Linux ji automaticky nenasel,
coz mi bylo jedno, ale kdyz sem ji v linuxu nastavil vcetne irq a
adresy a restartoval, tak mi to furt psalo initializing eth0
...[failed]. Vubec sem nechapal proc. Nakonec jsem ucinil pokus a
nechal sem nastavenej jenom modul 3c509 a at si to najde sam.. od ty
doby pohoda. Mohl by mi nekdo vysvetlit, cim by to mohlo byt?
A kdyz uz sem pisu, tak este jeden dotazik:
Abych se mohl uplne zbavit widli, potreboval bych kancelarskej balik,
kterej umi Microsofti formaty dokumentu. Nepotrebuju, aby byl i moc
chytrej... ja v tom dokumenty nedelam, akorat potrebuju otevirat ke
cteni par *.xls a *.doc.
Zatim sem se o kancelarsky baliky pro linux nezajimal, takze vubec
nemam prehled co existuje. Kdyztak mi o nakejch povezte a jak se vam
zdaji dobry.

Cauky
                                                  Honza đB-Q