tiskovy pocitac

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pátek Únor 18 09:34:18 CET 2000

On Fri, 18 Feb 2000, Jaroslav Jirasek wrote:

> Dobry den,
> chtel bych z nejake stare 486 zprovoznit pocitac, ktery bude slouzit jako
> tiskovy
> server. Pocitac bude nekde pripojen do site a na nej bude tisknout hlavni
> server
> pres sambu, tiskove dokumenty se budou radit na hlavnim serveru se sambou,
> aby uzivatele z Windows meli moznost je pripadne rusit.
> S timto bych si myslim poradil. Ale nechci do nej davat harddisk, chtel
> bych,
> aby vsechno makalo z jedne diskety. Predpokladam, ze by se na ni mohl
> [...]

  To si myslim, ze nepujde. Samba predava tiskove ulohy vetsinou lpd
daemonovi, ci nejakemu jinemu, a pokud vim, tak snad kazdy tiskovy daemon
spooluje ulohy na disk. Slo by to mozna vyresit RAM-diskem, ale to by
tiskove ulohy byly pote omezeny velikosti toho ramdisku ( coz by asi
nedostacovalo ). U nas se bezne tisknou PostScriptove sestavy majici
nekolik desitek MB.

  Ale nijak hloubeji jsem se s takovy problemem nezabyval, takze treba
nekoho neco napadne :-)

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>