Vypinani pocitace

Milos Svasek svasek na pvt.net
Pátek Únor 18 11:42:10 CET 2000

Jaroslav Honsa wrote:

> Toto by se mi libilo, ale pocitac KDE nezvladne :-(
>
> Zdravi Jaroslav Honsa.

Nemusite pouzivat KDE, ale jenom KDM, nebo GDM. Ty maj krome kolonky pro jmeno
a heslo i tlacitka na zvoleni window manageru a hlavne tlacitka pro "Reboot a
Vypnuti"

(navic v KDM nemusite psat jmeno, ale kliknete na ikonku uzivatele a napisete
heslo -pokud je potreba)

Nastavuje se to v souboru /etc/inittab
kam pridate az skoro na konec  neco jako:  x:5:respawn:/usr/bin/kdm -nodaemon
redhat 6.x tam ma nejakej svuj "predfm"

  Svasek Milos
svasek na pvt.net