Monitorovani tisku

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pátek Únor 18 11:32:25 CET 2000

Zdenek Drlik <zdenek.drlik na kleibl.cz> wrote:
 : Potřeboval bych na Linuxu, který pracuje jako tiskový server zprovoznit
 : monitoring tisku, tj. logovat kdo, kdy a na kterou tiskárnu co vytiskl.
 : Řešil už toto někdo a byl by ochoten poradit?
 : Linux je RedHat 6.1 s lpr-0.48.

Ja som cosi take riesil, nieco ako filter napisany v pythone. Nejako som
to dokopal do stavu ze mi to funguje, aj loguje, upravit to by nebol
problem, len to ma znacne "limited functionality" :-)
pouziva magicfilter, lprng, distribucia Debian potato

Mozem poskytnut.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |