T20 - par dotazu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 18 12:12:53 CET 2000

On Fri, 18 Feb 2000, Petr Horak wrote:

Nejsem zadnej paskovej guru, provuvozuju akorat par datek, ale ma za to,
ze je to asi takle:

> 1) jak je to s formatovanim pasky?
Paska se proveri na chyby, zadny souborovy system, ani nejake znacky se na
ni nepisi.

> 2) a co presne dela funkce mt erase
> jednou sem to spustil na pasku vecer a na druhej den rano to jeste
> bezelo....
> breaknout to nijak neslo tak sem pouzil kill
> prikaz kill na mt sice zrusil proces, ale mechanika blikala porad dal a
> neslo s tim nic delat :-(
> pomoho pak uz jenom reset celeho stroje
>
> mno... ta paska se jiz pouzit neda...

To nejde ani naformatovat? Podle me erase nedela nic jineho, nez ze na
pasku zapise same nuly.

zdrvim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.