Athlon, druhe dejstvi

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 18 12:26:49 CET 2000

On 18/02/2000, Petr Kristan wrote:
> Zkusil bych MemTest. Odkaz je na Freshmeatu.
> Mam s tim veskrze dobre zkusenosti. Zatim vsechny moje problemy byly
> zpusobeny pametmi.

Tim uz jsem to projel - tedy castecne, po hodine uz jsem to vzdal a test
ukoncil, protoze jsem musel bezet nekam uplne jinam. Zadne chyby se
neprojevily. Zkousel jsem metest86 od SGI (ten jsem dojet nenechal) a
memtester pro Linux - ten dojel cely.

Ale mam pocit, ze problem s pametmi jsme asi vyresili ogumovanim
kontaktu a prenastavenim casovani.

Nicmene ted server netuhne, ale obcas (nejvys dvakrat denne) se
restartne. Natvrdo, bez oopsu uprostred prace, aniz by ubyl nejak extra
vytizeny. Dan Ohnesorg me nasmeroval na problem napajeni. AMD doporucuje
pro Athlona minimalne 250W zdroj a ted to jede na 200W. Urcite to zkusim
vymenit, ale stejne se ptam, jestli nekdo nema s timto nejake
zkusenosti. Preci jenom mi trosku vrta hlavou, jestli opravdu potrebuje
tak silny zdroj, kdyz tam ani neni monitor - mozna nejde ani tak o
vykon, jako o nekolisavost, nebo co ja vim?

Mimochodem, nevite nahodou nekdo o necem, co by umelo merit zivotni
funkce systemu (teplota, rpm vetracku, voltaz) na tomhle boardu (MSI
6167)? lm_sensors to neumi, health take ne, o nicem jinem nevim :(

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.