kodovane spojeni FTP

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 18 12:40:20 CET 2000

On 18/02/2000, Martin Dostal wrote:

> Ja jsem to zkousel tunelovat pres SSH ale nejak jsem to nepochopil,
> muzete me trochu pomoci ?

Asi nejak takhle:

ssh -l uzivatel -L 21:centaurus:21 vzdaleny_server

a pak treba ftp localhost

Ted jsem to zkousel a funguje to - ovsem jenom v pasivnim rezimu.

> Jinak o scp jsem uvazoval, ale zatim k tomu nejsou klienti pro ruzne
> platformy.

Pokud vim, tak uz i pro Win existuji klienti (mam pocit, ze jsem nekde
videl neco, co pracuje s Putty, ale nevim to jiste, mel by to umet i
FSecure). Unix je jasny, Apple netusim...

S pozdravem