Athlon, druhe dejstvi

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 18 12:42:45 CET 2000

On 18/02/2000, Roman DAVID wrote:
> [...]

Prave takoveho "mimochodem" reseni se trosku bojim, protoze se to
chystame hodit do jine bedny, ktera sice nema dva vetraky, ale zato to
bude big tower u nejz predpokladam lepsi cirkulaci vzduchu a zaroven se
zmeni i ten zdroj. Samozrejme budu rad, kdyz se to rozbehne, ale stve
me, kdyz nevim proc :(

A bohuzel, jak jsem psal, nepovedlo se mi teplotu zmerit :(

S pozdravem