Kodovani cestiny na konzoli

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 18 14:04:31 CET 2000

On 18/02/2000, Vladimír Fux wrote:

> No, ted nevim, jestli jsem to nezamotal, ale ja vidim tu situaci trochu jinak:
> klient 1250
> stranky napsane v iso2
> databaze v 1250 - kvuli podmince konektivity s M$ Access nelze zmenit
>
> takze bych potreboval
> Pozadavek
> Klient (cololiv) --[stranky jsou iso, takze modul udela konverzi do iso]-->
> ->PHP -> [konverze necim do 1250]-[ulozeni dat do databaze v 1250]->
> ->
> okamzita odpoved
> php -> [konverze v modulu na kodovani klienta.]---->klient

Aha, tak to jsem to spatne pochopil. V tom pripade navrhuji ctyri mozna
reseni:

a) pouzivat i databazi v iso2 a nastavit SQL server tak, aby provadel
pro Access prekodovani (nektere SQL servery to umi)

b) mit web v 1250, psat skripty v iso2 a pred umistenim je prohnat pres
cstocs nebo neco podobneho

c) prevadet on fly data z iso2 na 1250 pro databazi pomoci vlastni
funkce (konverzni tabulky jsou nekde na www.cestina.cz)

d) ad c), ale pouzit nejakou konverzni funkci z php_czech (nebo jak se
to jmenovalo) - tam uz to nejspis bude vyreseno

S pozdravem