Help: Bootovani a kompilace kernelu

Damon Vrkoc damon na brainsys.cz
Pátek Únor 18 13:17:41 CET 2000

Dobry den
	Snazil jsem se s kompilovat novy kernel 2.2.13 .
	provedl jsem:
		make menuconfig
		make zImage
		cp /usr/src/linux-2.2.13/arch/i386/boot/zImage /boot/
		make module_install
		lilo -v
lilo.conf :-----------------------------------------------
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50

image=/boot/zImage
        label=linux
        root=/dev/hda1
        read-only

image=/boot/zIold
        label=maja
        root=/dev/hda1
        read-only

image=/boot/vmlinuz
        label=linux_old
        root=/dev/hda1
        read-only
<---------------------------------------------------end----------->
	po nabutovani se v poradku natahne zImage pak ovsem zacne skakat
hlaska neco ve smislu ze se snazi cis za koncem zarizeni a pak to napise
Varovani: nemuzu otevrit konzolu a zatuhne.
	Mam jeste dva dalsi kernely a ty v poradku nabutuji jen nadavaji
na Systam.map.
	Bohuzel jsem prisel o .conf od kernelu ktery tu funguje takze je
dost dobre mozne, ze jsem tam nezakompiloval neco co potrebuje, nebo
to spatne instaluju.
				Dekuju
							Damon

Clen: 137. NRS Klub Bludny koren       		 Vrkoc Damon, Nedbalova 35
      http://www.fi.muni.cz/~xvrkoc/kbk				Brno 62300
      kbk na email.cz					    tel: 05/381336
							    damon na email.cz