Athlon, druhe dejstvi

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Únor 18 14:44:21 CET 2000

Dobry den,

jednak se omlouvam za predchozi prazdny mail, jednak bych chtel
reagovat a doplnit, co jsem predtim zvoral...

Michal Krause wrote:

> On 18/02/2000, Miroslav Petricek wrote:
> Zrovna vcera jsem na to prisel, kdyz jsem se snazil zmerit teplotu
> procesoru. Jenze ackoliv modul eeprom spravne vytvoril dve polozky v
> /proc (pro oba dimmy), jenom v jedne z nich jsou smysluplna data. Ta
> druha evidentne vraci nejake bludy - nevim, jestli je to problem, nebo
> jestli tuhle metodu nemusi pamet podporovat.

koknete se jeste predtim do manualu k zakladni desce. Ja jsem v
mem manualu nasel, ze deska podporuje pouze non-registred SDRAMM
moduly a taky nam to s registred SDRAMM delalo psi kusy... Po
vymene typu pameti vse slape, jak ma... Mozna by to bylo reseni i
pro vas?

> S pozdravem
> --
> Michal Krause                                                      /\

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72