Odchozi posta na dialup stanici

Radim Pavlicek xpavlic4 na fi.muni.cz
Pátek Únor 18 17:00:21 CET 2000

Dobry den,

mel bych dotaz ohledne $subject. Mam RH6.1cz a pocitac, na kterem pracuje
vice lidi. Na Internet se pripojuji modemem jen vecer.

A problem. Potrebuji zajistit, aby kdyz nekdo posle email, tak aby se ten
email
	a) necyklil, tj aby me(=root) porad nechodily maily "Undeliver"
	b) poslal, az bude pripojeni na internet

To prvni jsem nejak zvladl, spoustim sendmail s parametrem -os. Sice
nevim, co to je, ale funguje to. To druhe se mi vsak vubec nedari. Nekde
jsem cetl, ze staci spustit sendmail -q &, ale taky nic. Zacne to vracet
maily, ze je spatna FROM hlavicka. Dival jsem se a je tam FROM
root na localhos.localdomain. Presne to pise myslim, ze sender domain must
exist. Takze presne vim o co jde, ale nevim, jak to vyresit.

Taky bych se chtel zbavit toho sendmailu. Predstavoval bych se to tak, ze
bych pres smtp.volny.cz poslal maily a konec. Nemotrebuji send ten
sendmail?

--
Radim Pavlicek
(xpavlic4 na fi.muni.cz)