Segmentation fault

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Čtvrtek Únor 17 23:49:38 CET 2000

From: Jiri Mares <jirka na edoras.cz>
Subject: Segmentation fault
> Mam RedHat 6.0 a obcas pouziji program linuxconf. Uz podruhe se mi stalo,
ze
> mi z niceho nic pri pokusu spustit linuxconf program odpovedel :
> "Segmentation fault" a od te doby jsem ho nespustil a pomohlo jedine
> preinstalovani celeho redhatu. I kdyz se pokusim preinstalovat jen RPMko
> linuxconf, stejne to nepomuze.
> Nemate nekdo radu, jak znovu ozivit Linuxconf, aniz bych musel
> preinstalovavat cely linux?

Muzete zkusit gnome-linuxconf.

Me linuxconf padal uz kdysi pod RH5.1 a taky delal problemy na konci pri
ukladani konfigurace.
Tak jsem ho prestal pouzivat.

Mimochodem, nemate nahodou ten RH6.0 z Computerworldu (nebo PCWorldu - ted
nevim) ??

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na atlas.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno
http://www.jaroska.cz/
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.