Chyba v jádře?

Jan Pavlin Jan.Pavlin na seznam.cz
Sobota Únor 19 17:53:36 CET 2000

Dobrý den.

Mám linux redhat 5.1 verzi jádra už si přesně napamatuji asi 2.0.35 ale nevím to přesně.
Jak jsem pochopil z manuálových stránek funkce
mlockall( MCL_FUTURE ) by měla uzamknout všechny
stánky co budou v budoucnu v procesu alokovány.
Dále by jádro mělo regulovat počet uzamčených stánek v paměti, aby to příliš nezatěžovalo systém. Mě se však voláním mlockall( MCL_FUTURE )
a následně cyklickým voláním malloc(4096) podařilo uzamknout veškerou paměť. Další alokace
skončila ukončením procesu hláškou Bus error.
Je to chyba v jádře? A pokud ano, ve které verzi jádra je už odstraněna?

Dík.

Jan Pavlín

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot