Samba - sdileni souboru - problem

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Únor 20 17:15:28 CET 2000

Zdravim

Jeste doplnek k predchozimu dotazu - pouzivam sambu z RH6.1 - 2.0.5a.
Nekde v konferenci jsem vycetl ze v tehle verzi byla nejaka chyba
prave v lockingu a ze se ma pouzivat verze 2.0.6. Takze jsem stahl
samba-2.0.6-19991110.i386.rpm a pouzil. Jenze ouha - tentokrat uz
soubor nejde prepsat vubec - klinet ohlasi sharing violation a je konec.
Takze jsem se vratil pokorne zpet k puvodni verzi. Aspon neco .