syslogd

Miroslav Dvorak Miroslav.Dvorak.hgf na vsb.cz
Neděle Únor 20 19:11:25 CET 2000

On Thu, 23 Mar 2000, sKIm wrote:

> Chtel bych se zeptat na jeden muj problem se syslogem
> mam debian - unstable a po zkompilovani novych kernelu nejak (2.2.14 nebo
> vyvojove - nizsi jsem moc nezkousel)  mi syslogd pri startu zatuhne a ceka
> asi tak pet minut a pak probehne. To je mi tak trochu zahadou.
> Kdyz ho vyhodim pryc a spustim ho manualne jako root tak probehne hned.
>
> Nevite nekdo kde by mohl byt problem???

Zdravim,

  zkontroluj, zda v /etc/syslog.conf neni zaznam podobny tomuto:

*.*                     @stroj.nekde.cz

, tzn. ze syslogd loguje na vzdalenou masinu. Me nastal podobny pripad,
kdyz jsem zapomenul ten stroj pripojit do site a on chtel logovat po siti.

Mirek

--

http://www.vsb.cz/~p96221
GSM: +420-603-851144