Kodovani cestiny na konzoli

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Únor 20 19:28:27 CET 2000

On Sun, 20 Feb 2000, Martin `MJ' Mares wrote:

>    Mimochodem, ma nejake vyhody oproti mod_czech?  (Ne, ze bych proti mod_csacek
> neco podstatneho mel, pouze mne jako spoluautora jedne ze starsich verzi mod_czech
> zajima, cim je lepsi :) )

Napriklad tim, ze se o nej nekdo stara :-)))

Ale co je hlavni, je to ciry DSO modul, takze odpada jakekoliv patchovani
jadra apache, nemusim s kazdou dalsi verzi koukat, kde se co zmeilo abych
opravil patche aby to vubel slo nahrat. Nema problemy s zadnou verzi SSL a
takle bych mohl jeste chvili pokracovat.
Odesel jsem od mod_czechnu po nekolika letech s apachem 1.3.9, ktery sem
nedokazal v kombinaci open_ssl, apache, mod_php3 a mod_auth_mysql uz vubec
rozjet. A jsem navysost spokojen. Navic moc_csacek je oficialni soucasti
debianu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.