novy modem - novy problem

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Neděle Únor 20 21:35:41 CET 2000

Pokud v sobe ma modem dalsi seriovy port, je mozne ze mate spatne nastavene
irq portu. Staci spustit
setserial -b /dev/ttySx irq <vase_irq>

Protoze je to plug and pray, budete urcite muset isapnptools pouzit (na pci
asi jumpery nejsou :-). Takze:
pnpdump > /etc/isapnp.conf

V isapnp.conf si odkomentujte prislusne radky (nebo mi to poslete na muj
mail) a spustte isapnptools pri kazdem rebootu.

Mimochodem retezec ktery jste zkousel by ani nic delat nemusel, chybi vam
tam inicializace, takze jeste nez se pustite do pnp zkuste toto:

ATX3
ATDT1324567980

Pokud je to winmodem tak mate smulu, pokud vim tak zadny z techto shitu pod
linuxem nechodi.

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na atlas.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno
http://www.jaroska.cz/
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.

From: David Celjuska <dcsoft na dcsoft.sk>
Subject: novy modem - novy problem