WINE emulator - virtual memory exhausted

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Neděle Únor 20 22:17:50 CET 2000

Dobry den, nainstaloval jsem si nejnovejsi (15.2.) wine na mem RH6.1.
Pri pokusu o spusteni jakekoliv aplikace pro windoze chvili leze na disk,
pak se zastavi a zarve ze mu dosla virtualni pamet ("Virtual memory
exhausted").
Pritom v conf zadna virt. pamet neni, v man ani slovo a ve FAQ/HOWTO taky
ne. Mista na disku mam dost, RAMky snad taky (48MB), windoze swap je taky
dost velky (mam nastavenu pevnou velikost).

Rok stara verze wine mi pracovala pod RH5.1 bez tohoto problemu.

Dekuji za pomoc

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na atlas.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno
http://www.jaroska.cz/
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.