radio

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 21 07:37:27 CET 2000

In article <slrn8avbti.ek.mizi na pandion.cz>,
	mizi na iol.cz (Miroslav Zidek) writes:

> MAKEDEV neprskal :-), v /dev se skutecne vytvorily zarizeni radio0
> radio1...., kdyz jsem udelal symlink radio ---> na radio0, tak po spusteni
> Kradia uz nebyla chyba zarizeni neexistuje, ale zarizeni neni
> nakonfigurovano. Tak jsem prolezl isapnp.conf a tam je "odkrizkovano"

to je zrejme nie problem pnp-cka .. ale toho, ze v jadre nie je podpora pre
radio-sf16fmi a video4linux. Skuste  si  predsa len prelozit vlastne jadro.

Este k pnpdump:  stale pise vsetko zamrezovane. nezaujima ho co je
nakonfigurovane a co nie. Postup pri nastavovani pnp :
1. pnpdump > subor
2. oblubeny_editor subor
3. isapnp subor
4. ak vsetko funguje  mv subor /etc/isapnp.conf (alebo kde to inde Vas
system pcha)

(Aj ked radio  v pocitaci nemam ale ma  korektnu podporu  v jadre video4linux
a radio-sf16fmi,  gradio/kradio mi  normalne nabehne. Samozrejme nema co
ladit .. ale neziape, ze nema zariadenia atd..)

			ZDAR!