Wearable on Linux

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pondělí Únor 21 12:34:29 CET 2000

Ahoj!

> [...]
>  : projektu) postaveneho na PC a Linuxu. Protoze se nam nechce
>  : znovuvynalezat kolo, chtel bych se zeptat na nekolik otazek:
>
>  : - Existuje nejake jednodussi (rozumej mensi) graficke rozhrani nez X?
>
> dinX? pripadne nanogui... ale obidve su v development stadiu (URL neviem,
> pohladaj na kernel mailing liste...)
>
>  :   Nepotrebujeme podporu vzdalenych klientu, a muze byt pouze
>  :   jednoprocesove. Velkou vyhodou by byla existence grafickeho toolkitu
>  :   (GTK+, ci podobneho). Ne svgalib.
>
>  : - Pokud by se muselo portovat GTK, pochopil jsem dobre, ze by stacilo

Ano. Ja jsem takhle portoval gtk do textoveho modu :-).

>  : - Existuje nejaky patch do jadra, ktery emuluje mys pomoci klavesnice?
>  :   Existuje-li, tak kde?  ( Asi to neni problem napsat, ale pokud to
>  :   nekdo ma, tak proc, ze :-)
>
> kedysi som ho videl, ale neviem kde.... niekde v Cechach :-)

Ja jsem cosi takoveho kdysi delal. Kontaktujte vojtu pavlika
<vojtech na ucw.cz>, do jeho input patchu by se neco takoveho velmi
hodilo.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+