/etc/mtab

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Únor 21 15:26:03 CET 2000

:> > kto a kedy vytvara subor /etc/mtab ?
:>
:> No mount/umount (alebo dakto okolo ...).
:> Meni sa to pri namountovani/odmountovani filesystemov.
:> Chod do singlu, zmaz to, rebootni. Alebo este lepsie chod do singlu, fsck,
:> ci to neukazuje niekam kde nema a tak .... a potom zmazat a boot.

skusal som .. to bolo prve .. nepomohlo ..

aj singl, aj fsck, aj reboot, aj som mazal .. ta spina si ho pri reboote
vytvori sama opat ..

:>
:> > posledne sme sa tam snazili rozchodit seriovu konzolu :-{))
:> S akym uspechom ? Prave sa na to chystam aj ja ...

so ziadnym .. dokumentacia je skupa :-{))
navyse tam je kernel 2.0.36 ..
ak sa Ti zadari, rad sa poucim .. ( velmi by mi to bodlo .. predsa len
.. stale je viac serverov ako monitorov )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying