Samba jako PDC

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Pondělí Únor 21 16:25:34 CET 2000

Frantisek Bocek wrote:
> zprovoznil jsem Sambu (verze 2.0.5) jako radic domeny. Logovani stanice s
> Win98 do domeny pracuje.
> Problem je, ze nelze ve Win98 nasdilet adresar (ostatnim), protoze nejde
> zobrazit seznam uzivatelu, jakoby jej Samba neposkytovala.(chyba "Seznam
> uzivatelu ted nelze zobrazit. Zkuste to znovu pozdeji")
> Vedel byste nekdo, jak tuto funkci zprovoznit resp. zda vubec to Samba umi?

  Toto AFAIK Samba este nevie (ak ano, rad sa poucim :).

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954