SSI v PHP3 strance

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Únor 21 19:45:31 CET 2000

On Mon, Feb 21, 2000 at 05:05:41PM +0100, Vladimír Fux wrote:
> Dobry vecer!
>
> Mam jeste jeden dotaz:
>
> Daji se nejak zamontovat SSI vsuvky do php stranky?
> delam stranku v php a nejak nemuzu prijit na to, jak do ni zamontovat
> bannerovadlo, ktery posila pres ssi html kod pro banner.
>
> Pokousel jsem se pouzit funkce Exec a passthru, na spusteni
> toho cgi bannerovadla, ale neumim nastavit do QUERY_STRING
> potrebne parametry pro volani cgi scriptu.

  zkuste to treba takhle (pokud nechcete vystup primo do stranky, tak exec):

    system ("QUERY_STRING=".$vase_php_promenna." /usr/local/apache/cgi-bin/bannerovadlo");

  zdravi

    Ferda

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl