Samba jako PDC

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 21 20:33:41 CET 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Pavel Lisy wrote:

> Mam podobny problem, jak se to tedy nyni resi, to se proste nedaji stanice
> sdilet?

Snad i v domene muzete pouzivat takovou tu klasickou metodu autorizace,
sorry nevim jak se jmenuje, ale proste se nevyplni jmeno toho samba
serveru v dialogu, kde se to pta, kde se ma ziskat seznam uzivatelu.

Nerikam ze je to pohodlne, holt se musi nastavovat hesla pro kazdy share
zvlast.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.