problem so startom do X

modre@miesto modre na miesto.sk
Pondělí Únor 21 15:51:49 CET 2000

zdravim

stala sa mi taka dost vazna vec. do X11 config suboru som dohodil aby mi bralo aj true type fonty s M$rkvosoftu. asi ( isto) som zmenil nieco zle a stale po spusteni linuxu  (ide priamo do X) zked uz vsetky sluzby nabrhnu zacne monitor blikat, stale meni rozlisenie (asi konzola <<<--->>> kde). ako to mozem vypnut a prepisat X86config na povodne ked sa na konzolu ani neostanem ?

vdaka
   .~. bod_varu
   /\/\  bodvaru na miesto.sk
  //  \\  www.bodvaru.miesto.sk
 /(    )\ bod_varu na quios.com - sms, only 140 chars, message in subject
   ^``^
 microsoft: prvy service pack na win2000 vydame v roku 1901