Sitova PCMCI karta

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Pondělí Únor 21 10:41:19 CET 2000

Zdarec Jiri,

Nedele Unor 20 2000 20:57, Jiri Mares =:-v =------------> All:
 JM> Poradte prosim, jak rozebehnout v RH 6.0 sitovou PCMCI kartu. Ke
 JM> konfiguraci pouzivam linuxconf. V manstrankach jsem vystudoval, ze
 JM> je
 JM> potreba zadat, ze se jedna o "dummy0". To jsem zadal, vyplnil jsem
 JM> IP,
 JM> masku, DNS, branu a stejne to nejede.
Jedinej problem, kterej sem mel s PCMCI na RHcku bylo, ze se mi
inicializovalo PCMCI az po te, co se inicializovala sit. Kdyz si mel
PCMCI sitovku, tak si byl v kopru. Udelej to, ze v /etc/rc.d/ (sou tam
podadresare rc0.d -rc6.d.. coz jsou nastaveni pro ruzny mody
bootovani.. trojka je napr. na normalni konzoli, petka je bootovani s
loginem rovnou do xwoken) tam si najdi soubor KXXpcmcia kde XX je
cislo, v jakym poradi se budou jednotlivy sluzby poustet. Podivej se na
naky nizky cislo, ktery tam neni a prejmenuj to XX na tohle nizky
cislo. Dulezity je, aby to cislo bylo nizsi, nezli ma KXXnetwork. Potom
pokud mas vse nastaveny spravne pri dalsim bootu by ti mela sit uz
normalne chodit, nebo bys mel bejt minimalne schopnej tu sitovku
normalne najit a zprovoznit.

Cauky
                                                  Honza đB-Q