Kickstart v RH

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Únor 22 10:50:09 CET 2000

   From: "Petr Kolar" <Petr.Kolar na vslib.cz>
   Date:          Mon, 21 Feb 2000 19:09:52 +0200

Ahoj,

   > Dneska jsem zjistil, ze v RH je programek mkkickstart, ktery po spusteni
   > na jiz nainstalovanem stroji umi vygenerovat soubor pro kickstart, coz je
   > automaticka instalace. Mozna, ze vic lidi doslo jako ja k tomu, ze se na
   > kickstart musi nekdy podivat, a tim skoncili. Tohle by mohlo trochu pomoci
   > pri jeho pouzivani. Chce to nejspis prekontrolovat prvni sekci a dat pozor
   > na takove veci jako zerombr yes a clearpart --linux...

kickstart je opravdu zajímavá věc - je poměrně efektní pokud někomu dáš
disketu a řekneš: "Nainstaluj si Linux." a on za deset minut přijde a řekne:
"Už to mám hotovo." Je třeba si dát pozor na věci, které v kickstartu
nefungují v RH 6.1 - jsou to např. statické IP adresy, kickstart z CD (v
rawhide opraveno) a další...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz